טקסט הודעת פורום
| 2/3/2008 8:19:00 PM |
|
נושא: לואי, אני מאילת כך שללא מע"מ ולפני הנחה -10900 תאריך: 2/3/2008 8:19:00 PM
מחבר/ת: בני בן יאיר
לגבי השדרוג היבואן (CTC) יצא איתי גבר גבר כי היו לי בעיות עם הקודמות והוא נתן לי קצת יותר מההשקעה ששמתי עליהם והוספתי את ההפרש בשביל החדשות
|
חזרה לפורום |
|
|