טקסט הודעת פורום
2/3/2008 8:43:00 PM
asaf peretz
טל, תפתח...
נושא:
טל, תפתח...
תאריך:
2/3/2008 8:43:00 PM
מחבר/ת:
asaf peretz
אתה לא חייב להתעסק עם הסטם יש אפשרות להקריב את הכיסא לכידון ב-3 ס´´מ בערך...
חזרה לפורום