הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/3/2008 8:43:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  asaf peretz עם תוכן  טל, תפתח...
נושא: טל, תפתח... תאריך: 2/3/2008 8:43:00 PM
מחבר/ת: asaf peretz

אתה לא חייב להתעסק עם הסטם יש אפשרות להקריב את הכיסא לכידון ב-3 ס´´מ בערך...


חזרה לפורום