נושא: תגובה לעינב תאריך: 2/3/2008 9:49:00 PM
מחבר/ת: עומר נחום
יש מפתחות אלן בבית?!מה טוב:) קח מפתח אלן ותעמוד בצד של המערכת(ימין) הילוכים של מהצד של הברקסים.. ואז תסתכל אל הקפילר של הברקס (תסתכל דרך הגלגל ,דרך השפיצים) ותראה שיש לך מקום למפתח אלן..תכניס את המפתח ותשחרר קצת ואז תגיד אם זה הפרעה אחר כך
מקווה שעזרתי.
|