הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/4/2008 8:48:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתי קלדרון עם תוכן  אחלה, תבלה..
נושא: אחלה, תבלה.. תאריך: 2/4/2008 8:48:00 PM
מחבר/ת: איתי קלדרון

נראות מעולה וגם החלקים נראים כך.
הפדאלים טובים מאד ובטח כבר הזהירו אותך לא לרכב בלי מגיני שוק?!




חזרה לפורום