טקסט הודעת פורום
2/4/2008 8:48:00 PM
איתי קלדרון
אחלה, תבלה..
נושא:
אחלה, תבלה..
תאריך:
2/4/2008 8:48:00 PM
מחבר/ת:
איתי קלדרון
נראות מעולה וגם החלקים נראים כך.
הפדאלים טובים מאד ובטח כבר הזהירו אותך לא לרכב בלי מגיני שוק?!
חזרה לפורום