הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/5/2008 9:19:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  לירן נגר עם תוכן  איך אני משפר מהירות?
נושא: איך אני משפר מהירות? תאריך: 2/5/2008 9:19:00 AM
מחבר/ת: לירן נגר

יש לי אופניים של גרי פישר מידה 17.5 מדגם מרלין. סכ"ה מרוצה מהכול חוץ מהמהירות.
אם משהו יכול להסביר לי אם אפשר לשפר את הביצועים ע"י החלפת קסטה לקסטה גדולה יותר או פתרון אחר, מה עדיף וכו´
קחו בחשבון שאני נוסע איתם בעיקר בעיר.
תודה


חזרה לפורום