טקסט הודעת פורום
| 2/5/2008 8:23:00 PM |
|
נושא: לפי דעתי תאריך: 2/5/2008 8:23:00 PM
מחבר/ת: לואי עיסא
הדבר הכי טוב זה אימון לפני תחרות ובמיוחד שאתה מכיר את מסלול התחרות . אז תחרוש את המסלול כמה שיותר ותלך לפי זמנים ותנסה לצמצם בכל פעם את הזמן :giveFinger:
|
חזרה לפורום |
|
|