הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/5/2008 8:23:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  לואי עיסא עם תוכן  לפי דעתי
נושא: לפי דעתי תאריך: 2/5/2008 8:23:00 PM
מחבר/ת: לואי עיסא

הדבר הכי טוב זה אימון לפני תחרות ובמיוחד שאתה מכיר את מסלול התחרות . אז תחרוש את המסלול כמה שיותר ותלך לפי זמנים ותנסה לצמצם בכל פעם את הזמן :giveFinger:


חזרה לפורום