טקסט הודעת פורום
| 2/5/2008 9:48:00 PM |
|
נושא: giant trance x תאריך: 2/5/2008 9:48:00 PM
מחבר/ת: בני גרנות
האם מישהו כבר התנסה בדגמי TRANCE X 08 ?ואם כן האם יש הבדל משמעותי מהדגמים של 2007,2006? ראיתי אותן בחנות הדגל בנתניה ושקלתי האם כדאי להחליף את ה TRANE 3 2006 המשודרגות שלי לתכשיט חדש 08 . מה אתם אומרים?
|
חזרה לפורום |
|
|