הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/5/2008 10:52:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שחר ח. עם תוכן  זה לא אותו דגם בכלל
נושא: זה לא אותו דגם בכלל תאריך: 2/5/2008 10:52:00 PM
מחבר/ת: שחר ח.

ה-trance קים גם ב-2008 משופר עם משקל מופחת אופני 4.2 אינצ´ בגאומטרית XC
ה-trance X הינו חדש ב-2008 והם אופני 5 אינץ´ בגאומטרית XC\Trail

לצערי, אין לי נסיון רכיבה איתם משום שליבואן אין אופני מבחן !!!
למרות שאני שוקל אותם ברצינות.



חזרה לפורום