נושא: זה לא אותו דגם בכלל תאריך: 2/5/2008 10:52:00 PM
מחבר/ת: שחר ח.
ה-trance קים גם ב-2008 משופר עם משקל מופחת אופני 4.2 אינצ´ בגאומטרית XC ה-trance X הינו חדש ב-2008 והם אופני 5 אינץ´ בגאומטרית XC\Trail
לצערי, אין לי נסיון רכיבה איתם משום שליבואן אין אופני מבחן !!! למרות שאני שוקל אותם ברצינות.
|