נושא: חברים, סוף סוף זה הגיע תאריך: 2/6/2008 7:03:00 PM
מחבר/ת: הראל מעוז
אני יודע שזה לקח קצת זמן אבל בשעה טובה הגיע המוצר שלו כולנו חיכינו: רמקול מיוחד לאופניים. לוקחים כל נגן mp3/4 , מחברים אותו לרמקול וזהו.(את הרמקול מצמידים בעזרת רצועות סקוטש לכידון) חברים, כאיש סאונד אני יכול להעיד שהאיכות הרבה מעל למצופה ואיך אומרים , אין טוב ממשמע אוזניים. הרמקול והנגן יושבים בתוך מנשא קשיח ועמיד שעמד במבחן הניסיון שלי כרוכב פרירייד דאון- היל :dead: ... אני אעלה בקרוב סרטון להמחשת העיניין ולמי שחיכה ומעוניין ניתן לרכוש את התענוג האיכותי בחנות "רואים עולם" שנמצאת בפ"ת צמוד לסניף רוזן ומינץ בצומת סגולה.
|