טקסט הודעת פורום
| 2/6/2008 7:10:00 PM |
|
נושא: עם כל הכבוד תאריך: 2/6/2008 7:10:00 PM
מחבר/ת: לואי עיסא
אבל ברכיבת פריי רייד אני שטוף אדרינאלין ואין מקום למוסיקה אפילו בהופעה חייה כי אתה חייב להיות מרוכז במהירות גבוה אני כן ממליץ לרכיבות רגועות זה אכן ממולץ :giveFinger:
|
חזרה לפורום |
|
|