הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/6/2008 7:10:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  לואי עיסא עם תוכן  עם כל הכבוד
נושא: עם כל הכבוד תאריך: 2/6/2008 7:10:00 PM
מחבר/ת: לואי עיסא

אבל ברכיבת פריי רייד אני שטוף אדרינאלין ואין מקום למוסיקה אפילו בהופעה חייה כי אתה חייב להיות מרוכז במהירות גבוה אני כן ממליץ לרכיבות רגועות זה אכן ממולץ :giveFinger:


חזרה לפורום