נושא: הילוכים... תאריך: 2/8/2008 3:41:00 PM
מחבר/ת: asaf peretz
שלום! בדרך כלל שההילכוים לא מכוונים אני מכוון אותם אבל הפעם ... כיוונתי אותם הםעוברים חלק, אבל אם אני עולה עליהם ונוסע הם מקרטעים אבל בצורה קבועה... למשל: הם קופצים מ3 ל4 ל3 ל4.... וגם מ5 ל6 ל5 ל6..., בצורה קבועה אם תמצאו לי פתרון אתם תותחים... לפי דעתי הברזל איפה שנתפסים 2 הגלגלי השיניים הקטנים במנוף התעקם... זה הגיוני??????????
|