כתב: דוד גדל

עונה: כל השנה שעה: צהריים מומלץ
מרחובות אזור אורט -מגרש הכדורגל ליד העוקף איך מגיעים
תאור המסלול די מפורט כדי למנוע בירבור
יוצאים מזרחה לשביל שחוצה את הקוצים ומקיף את הגבעה (עליה קצרה), ממשיכים עם השביל עד לכביש שומם פונים ימינה עם הכביש, עוברים תלולית עפר ,ממשיכים עוד מס מתרים פונים שמאלה לשביל עוד כ 200 מ
חולפים הצתלבות אחת ובשניה פונים ימינה, כ 100 מ עוברים תלולית ומיד שמאלה ,ירידה, ממשיכים לתוך הפרדס עד הסוף שמאלה ומיד ימינה ,עולים את הגיבעה, ליד המבנה פונים ימינה לכוון שילר
חוצים את הכביש ___בשיא הזהירות___- צריך להמשיך ישר ,אם השער סגור פונים ימינה עד לכניסה (50מ),נכנסים לישוב ומגיעים לכביש שהיינו אמורים להגיע .משם ממשיכים עם הכביש עד שהוא הופך לשביל עפר (שער אחורי), ממשיכים עם השביל... מתעקלים שמאלה...וימינה ופניה ראשונה שמאלה (יצאנו מהפרדס לשדות), עם השביל הזה ממשיכים ישר עוברים 2 הצתלביות נכנסים לשדרת עצים ובפניה הראשונה שמאלה(אם הגעתם למעבר מים לחזור 50 מ אחורה לצומת ולהמשיך למעלה) עד להצתלבות פונים שמאלה (יש שני פניות) נפנה להכי שמאלית, עליה קצרה ירידה עד לפניה ימינה, עליה לאורך הגדר (משמאל)עד להתצלבות, שמאלה למאגר מים, עצירה לתצפית,מקיפים את המאגר לאורך הגדר מימין(מדרום) עד לשביל שיורד ימינה ,מכאן הירידה תלולה להזהר ,יורדים עד לחניון וממש לפני החיבור לכביש פונים ימינה לשביל עפר עד להתצתלבות הקודמת, מכאן ניתן או לחזור כמו שבאנו או לפנות ימינה כמו שפנינו קודם ולהמשיך לאורך הגדר עד שהגדר שוברת ימינה, ממשיכים לאורך השדות עד הסוף, פונים ימינה עד לכביש ,בכביש ימינה עד לדרך עפר משמאל(עליה).. עד הסוף ושמאלה ,ומיד ימינה במעלה הגבעה ,ממשיכים עם השביל עד לירידה שנמצאת מיד אחרי הצתלבות יורדים בזהירות ..עד הסוף, ושמאלה עד לכביש ,ימינה לצומת ,ושמאלה בשביל עפר מקביל לכביש ,ולאחר מכן על מדרכה עד צומת בילו שמאלה לרחובות על המדרכה
ניתן לשוטט בשדות רק לזכור איך לחזור
מישור החוף והשפלה איזור
אזור רחובות מקום

שדות שילר
ממש לא רע. מאת: oren krakov
בתאריך: 18/10/2004   שעה: 10:53
הציון הוא שלושה הרים
לפני שעה חזרתי מרכיבת הבוקר.צדק הכותב הקודם...מסלול נחמד לאימון בוקר,די קל בסה"כ לכן ההנאה תלויה במה שאתם מחפשים.אין צורך ביותר מידי הסברים פשוט להגיע ולזרום עם השבילים בין השדות,מומלץ כמסלול מקומי למי שגר בסביבה ! תהנו.

כן ולא מאת: עדו
בתאריך: 29/9/2004   שעה: 12:34
הציון הוא ארבעה הרים
כן, הכותב כתב תאור לא מוצלח בלשון המעטה. כן, מסלול קל ברובו. אבל לא, הירידות לא מוצדקות. גבעות מרר יש בהן כמה טיפוסים טכניים סבירים+ ואפשר לעלות ולרדת מכל הכיוונים. זה מסלול הבית שלי...ואין בוקר שלא ראיתי שועל, נמיות, ארנבות, עכשיו יש נדידה, תאנים, חרובים..והמון א"י של פעם. מסלול מעגלי של 18-20 ק"מ. אחלה אימון בוקר.

Oi-Vei מאת: amit
בתאריך: 29/2/2004   שעה: 08:53
הציון הוא שני הרים
in two words: bad bad
very easy and very boring and in no way its 25 kilometers
bearlly for beginners (they might think that this is true XC trak)