כתב: שלומי אביש

בינוני  אורך המסלול: 0.8 ק"מ  זמן: 5 דקות רמה
עתיקות נוף מדהים הרכיבה במסלול מסוכנת סינגלים מסלול לא מעגלי מאפיינים
     עונה: כל השנה מומלץ
הסינגל נימצא באשקלון, מגיעים לפניה של הכניסה החדשה של בית חולים ברזילאי, (יש כניסה חדשה, מעיין כניסה אחורית) זה נימצא בסוף העליה של האשקלונה, או בית החייל, או בית החולים, איך שתיקראו לזה, אז בקיצור מגיעים לפניה לכניסה החדשה, ואחרי שעוברים את הכביש(את הכביש של הפניה)הכוונה לעבור לכיוון הירידה הגדולה, אחרי כמה מטרים שעברתם את הכניסה החדשה, בצד שמאל(שמאל אם אתם בכיוון הירידה, יורדים למטה) אז בצד שמאל יש פניה קטנה לתוך החולות הפניה נימצאת ליד הספסל אשר נימצא למעלה, אז פונים בפניה, ושם אתם רואים סינגל אחד אשר ניראה כמו סינגל בהתחלה אבל הוא בעצם סתם שביל אבנים שיוריד עד למטה בקו ישר, השביל הזה נימצא ישר בהמשך השביל אתם כבר תיראו אותו ישר, אז אל תלכו אליו בימקום להמשיך בו תיסתכלו שמאלה ותיתקדמו טיפה (שמאלה) ופתאום תיראו אבן, עם חץ ירוק שמשם יש חצים לאורך כל המסלול אז תסעו לשם ואתם כבר תיראו. איך מגיעים
מסלול בירידה פורח טכני מאוד,וזורם..בעל ירידות חדות וסיבובים,אני מציע לעשות אותו כמה פעמים למרות שקשה לעלות את העליה חזרה, אבל זה שווה את זה כי כל פעם הוא נעשה יותר ויותר מהיר

המסלול היה מלא אבנים, אבל אני ובן דוד שלי לקחנו את האבנים ועשינו מהם שביל...אז תהנו, ולא להרוס את השילוט הנחמד שעשינו, כי השקענו רבות בסינגל הזה..להנאתכם..
מישור החוף והשפלה איזור

סינגל באשקלון, הסבר מדויק.
שדרוג למסלול מאת: אסף
בתאריך: 14/3/2008   שעה: 19:01
קצת קשה למצוא וקצת טכני, אבל מדהים:
מתחילים בשביל שמוביל לדרך הרומית, לוקחים שמאלה בשביל שחותך אותו לכיוון אתר מחנה הקיץ. עוקפים את האתר ממזרח וכשהוא נגמר, לוקחים ימינה, יש שם תלולית עפר, עולים בצד הימני שלה (זהירות מהעץ) ויורדים ישר אל תוך הפארק הלאומי.
ממשיכים ישר, חוצים את הכביש וממשיכים עד התל, לוקחים שמאלה על שביל העזים ונכנסים ימינה לכיוון אתר המחנאות הפנימי.
שם לוקחים ימינה, עוברים את הקקטוסים מצד ימין וממשיכים עד שבצד ימין שלכם תראו ירידה חזרה לכביש ההיקפי של הפארק - רדו, למה אתם מחכים.
לפני הירידה קחו שמאלה, תמשיכו ישר, תהיה לכם קפיצה מופרעת מעל השיחים שחוסמים את השביל (אני כל הזמן נשרט שם), ומיד אחר כך תטפסו למעלה חזרה לתל.
העליה טכנית, אבל כשהגעתם תמשיכו ישר עם השביל היורד לכיוון הכביש בצידו השני ומשם ישר לשער שחוסם את השביל שעולה לאתר מצנחי הרחיפה (לכיוון הזקנה לוותיקים שבינינו).
קחו את צידו הימני של השביל, ואחרי השער צאו ממנו ימינה ותטפסו על קצה הגבעה, שם יש ירידה מדהימה לאופניים אל השביל שלוקח לשער הכנעני.

יש עוד מקומות מדהימים שם, אבל זה קצת קשה להסביר בכתב, מי שרוצה, שיפנה אלי ל green10@gmail.com ואני אסביר את המשך הדרך.

חמוד חמוד חמוד ותודה לשלומי שבזכותו הכרתי את תחילת השביל.

מסלול חמוד ביותר מאת: רנן דיזדר
בתאריך: 29/7/2005   שעה: 18:13
הוא נמצא מול החלון שלי.. ואני מתחיל כמעט כל רכיבה איתו.. באמת מסלול תענוג...:)

שמע..... מאת: גידי א.
בתאריך: 27/7/2005   שעה: 23:18
שלומי....קשה למצוא את המסלול המזדיין הזה=)...אבל כשמוצאים הוא דווקא די חמוד...אני אתן 5

הכל פורח מאת: שלומי אביש
בתאריך: 9/12/2004   שעה: 17:13
היום הייתי במסלול והכל פורח מומלץ בחום...(במיוחד בתקופה של עכשיו) כי לפני איזה חודש זה היה דיי חרא הכל היה יבש וחולי...עכשיו זה פשוט טוב