כתב: משה שגיא

בינוני  אורך המסלול: ק''מ22  זמן: שעות3 רמה
נוף מדהים סינגלים מסלול מעגלי מאפיינים
     עונה: אביב וקיץ מומלץ
נוסעיפ על כביש 1 עד מחלף לטרון, יורדים במחלף ופונים לכיוון פארק-קנדה על כביש 3 , עד שמגיעים לפניה ימינה למבוא חורון. מחנים את הרכב בצמוד לשער הישוב מחוצה לו (הישוב דתי, אין עם מי לדבר בשבת) איך מגיעים
המסלול פשוט לניווט. משער הישוב יורדים על הכביש ממנו הגענו כ-300 מטר ופונים לדרך משובשת שמאלה. מגיעים לצומת ופונים שמאלה על הכחול(הסימון על עמוד החשמל) , ומתחילים לעקוף את הישוב מכיוון מזרח עד שנכנסים לנקיק של נחל כפירה - סינגל לא רע. ממשיכים על הכחול עוד כ-4 ק"מ ומתחילים לעלות בעליה תלולה לכיוון הישוב נטף. שם ניפגשים עם האדום ועולים עליו עד שנפגשים שוב עם הכחול כשמעלינו נמצא הישוב.
בנקודה זו אפשר לנוח, ולהשקיף על ההר עליו נטפס.
ממשיכים על הכחול במורד המסלול, ומתחילם לטפס בעליה מתונה על ההר.
מגיעים לצומת עם הירוק , מי שרוצה לקצר שיפנה שמאלה - ירידה טכנית ולא פשוטה. בעיקרון ממשיכים על הכחול בדרך נוחה למדי, במידרון עד שנפגשים עם כביש סלול - ציר כביש המערכת, שם פונים שמאלה.
לא לחשוש לרכב עליו לאורך הגדר, כי מיד מגיעים לציר אחר שמחבר אותנו לכביש 3 וחזרה לרכבים.
ירושלים והסביבה איזור
יער כפירה מקום

מבוא-חורון - יער כפירה(הר עוזרר)
מסלול מצויין למנוסים מאת: אורן
בתאריך: 3/7/2008   שעה: 10:40
העלייה לנטף לא קלה
אבל המסלול יפה מאוד קל לניווט, רובו לא מוצל ואפילו אפשר לפגוש צבאיים.

מסלול מצוין מאת: Efi M
בתאריך: 25/9/2006   שעה: 13:03
בסוף העליה האחרונה, מעט לפני הגדר, ניתן להמשיך עם סימון שבילים כחול בימקום לרכב לאורך הגדר. הדרך בו תלולה והקרקע בחלקה עם דרדרת אך בהחלט רכיבה. בדרך זו נתקלנו גם בצבאים.
תודה על מסלול מצוין.

תיקון קל מאת: אורי
בתאריך: 23/5/2006   שעה: 15:07
בסוף העליה אחרי חרבת אבו לחם , קצת לפני שמגיעים לגדר ההפרדה יש פניה שמאלה מסומנת לנחל בית חנן שמוביל עד למבא חורון, במקום רכיבה על ציר הגדר שמסוכנת ואסורה.
הירידה בנחל תלולה ומלאה דרדרת אבל כיף אמיתי.
מסלול נהדר , נופים מדהימים , עליות ירידות בקיצור מעולה !!!

זהירות גבול ! מאת: דן
בתאריך: 20/9/2005   שעה: 15:36
הציון הוא ארבעה הרים
המסלול יפה והעליות מאתגרות במידה.
הגענו לקרבת הגדר בסוף המסלול ומיד הוזנקו לעברינו מאבטחים של חברה פרטית וגם האמר של הצבא, כולם היו בשחפצים קרמיים ורק אנחנו בחולצות טרמיות...
בעיני כוחות הבטחון הגבול (גדר ההפרדה)כאן רגיש הם הופתעו לראות מוזרים ללא נשק מסתובבים בגזרה.

חשוב לציין מאת: אלברט2
בתאריך: 15/9/2005   שעה: 00:11
הציון הוא שלושה הרים
כי המסלול נע על הקו הירוק.
בטיחות וזהירות אינן מילים גסות.

––––– אודות הרים  –––  כתבות אופניים  –––  יצירת קשר  ––––  רשימת הדיוור  ––––  תנאי שימוש  ––––  הרשמה  ––––  דרושים  ––––  מנהלי הקהילה –––
אומניבייס בע"מ 2001 - 2014
Rss Feed עדכוני כתבות וחדשות

–––– טיולי אופניים –––– סקירות ציוד ואופניים –––– אופני כביש –––– אופני הרים –––– סקרי דעת קהל ––––––
–––– אופנה –––– אופניים מתקפלים –––– אופניים יד שניה –––– קונים דירה –––– אופניים - המילון המלא –––– אופניים –––– דירות למכירה ––––