כתב: אדי שולמן
הטרמפיאדה של 'בין פסגת זאב לחיזמה'
  ,   ,   ,

לכל רמה  אורך המסלול: 13  זמן: 2 רמה
המסלול מתאים למשפחות טיפוס קשה הרכיבה במסלול מסוכנת סינגלים מסלול מעגלי מאפיינים
פק''ל קפה      עונה: כל השנה שעה: ערב מומלץ
מגיעים לפסגת זאב מרכז, אם אתם על הגשר אז פונים ימינה ברמזור. ואז 3 אפשרויות. לאקסטרים מעגלי ממשיכים ברמזור השני ישר ויורדים עד לחנייה שליד מחסום חיזמה.
לכניסה מתונה יותר פונים שמאלה וממשיכים ישר. בפנייה השלישית ימינה פונים וחונים.
לכניסה ממש מתונה לאחר ההפנייה ימינה ממשיכים ישר עד לצומת T ובו פונים ימינה עד לחסם בכביש. אם הורידו אותו אז עד לאיפה שבא לכם.
איך מגיעים
מכניסה מס' 1 רוכבים לכיוון הבתים של פסגת זאב. ניתן לזהות שביל ברור בכיוון. רוכבים איתו עד לפיצול ימינה. מי שרוצה ירידות מאתגרות שיכח את הפנייה(יש שם 2 ירידות. אחת יותר מתונה בתחילת הגבעה ימינה והשנייה מטורפת מראש הגבעה למטה).כל האחרים ימשיכו אם השביל שמוביל חזרה לבתים. 10 מ' על כביש למטה ואתם שוב פעם על שביל שיוריד אתכם לפיצול משולש.
שמאלה יוביל אתכם לעלייה. לאחר שתסיימו לעלות אותה תמצאו את כניסה מס' 2 את הרכב מימין.
ישר יוביל אתכם לעלייה ולכביש שבסופו של דבר יגיע לרכב של כניסה מס' 3.
ימינה ימשיך לירידה נעימה ומהירה לאלה שרוצים למטה. שם בפיצול T נמשיך ימינה ושוב ימינה לתוך עלייה עצבנית ובשלב מאוחר גם טכנית.
לאחר שסיימנו לגרור עצמנו למלה נרד מהגבעה ובצומת T נפנה שמאלה ושביל שיוביל לרכב בכניסה מס' 1.
שמ שטוב כאן הוא שאתם יכול לחבר לעצמכם מסלול שמתאים לסגנון הרכיבה שלכם ולכושר שלכם.
נק' חשובות:
1. בוואדי עוברים/ יושבים/ מטיילים רועי צאן ערבים ביחד עם צאן. לא כדאי להתרגש אבל גם לנסות לבד לא כדאי.
2. עד כה נתקלתי בשועלים, שפני סלע יעלים, דורבים, עופות מוזרים במסעותי במקום. שווה להזהר ולהסתכל קדימה ולצדדים.
3. למסודרים ולמאורגנים ישנם שולחנות וכאלה. פשוט מהפיצול רוכבים לכיוון כניסה 3 ומשמאל כבר תראו עלייה די קשה - זה שם.
לדעתי עדיף לשבת על קפה או במהלך הירידה (מהפיצול למטה) אבל זה יהרוס את היריד. או בסוף הירידה. ניתן לרכב באזור - יש הרבה שבילים מעגליים שלא מובילים לשום מקום, ולמצוא את המקום שלם.
4. תצפית יש בראש בגבעה(מכניסה 1 לאקסטרים, פניה ימינה). לדעתי ממש יפה לקראת השקיעה.
5. ממש לא ממולץ ללילה.
ירושלים והסביבה איזור
פסגת זאב מקום

בין פסגת זאב לחיזמה
נסיעה ביחד מאת: אריאל
בתאריך: 18/12/2010   שעה: 18:23
אהלן,
מה דעתכם על אירגון של נסיעה כולם ביחד?

תתקשר אלי מאת: יצחק
בתאריך: 25/12/2006   שעה: 20:45
הציון הוא שלושה הרים
אני מכיר את האזור מעולה שכן אני גר שם
לצערי לא הבנתי את דברך חזור אלי 0526911234 יצחק . כמו כן סימנתי סינגל ועוד ידי נטויה.