כתב: אלון דניאלי

בינוני  אורך המסלול: בלי בגבלה  זמן: כמה שמתאים לכם רמה
נוף מדהים טיפוס קשה הרכיבה במסלול מסוכנת סינגלים דבל טרקים מסלול מעגלי מאפיינים
פק''ל קפה      עונה: כשלא חם שעה: מוקדם בבוקר מומלץ
מגיעים לצומת פוריידיס, ממשיכים לכיוון צפון על הכביש המוביל לחוף דור.
נוסעים כ- 4 ק"מ עד לפנייה ימינה לכיוון ישוב קהילתי מירב.
מיד בפנייה ימינה ישנו חניון אתא טורק, ניתן לחנות שם ולעלות אל המסלול עם האופניים כדי להתחמם. לעצלנים או למעונינים לשמור על כוחם, אפשר להמשיך בכביש עד לכניסה ליישוב. לפני הכניסה ישנה פנייה שמאלה לדרך עפר שהופכת לכביש סלול בעלייה. ממשיכים בכביש עד שמגיעים לצומת T, פונים ימינה וממשיכים כ- 1 ק"מ עד שמגיעים לחניון בצד שמאל (חניון מירב עליון).
מכאן מתחיל המסלול.
איך מגיעים
בעיקרון אין כאן מסלול אחד מוגדר. ניסיתי לרכב בעזרת מפה ספציפית של יער עופר אך זה מאד קשה ולא נוח לעצור כל רגע ולהביט במפה בכדי לנווט.
לאחר שתי שבתות ברצף ביער, הגעתי למסקנה - סעו לאן שבא לכם. בכל מקום תמצאו סינגלים מדהימים, חלקם קלים חלקם קשים מאד אך את כולם ניתן לעבור עם מעט זהירות ובאיטיות למי שלא מנוסה.
הרכיבה ביער משלבת הרבה עליות לצד ירידות מהירות ותלולות וסינגלים מאתגרים בין עצים וסלעים.
מומלץ להצטייד במגיני רגליים וידיים, לפי המפה שברשותי ישנם 26 ק"מ של סינגלים כך שהאפשרויות הן לא מוגבלות.
מכיוון שהרכיבה ברובה נעשית ביער, אפשר לעצור כמעט בכל נקודה של קרחת יער או צומת ו\או אפילו מצפה ולעשות הפסקה ולהינות מהפסטורליות והשקט שביער.
כדי לחזור אל הרכב מומלץ תמיד לעלות על דרך עפר ראשית ולנסוע לכיוון הנקודה הכי גבוהה ביער. זה יביא אתכם תמיד לכיוון החניון. מומלץ גם להתייחס לעמודי השילוט והכיוון במהלך המסלול זה יעזור לכם לנווט ביער.
רכיבה מהנה ובטוחה.
הכרמל וחוף הכרמל איזור
כרמל (4) מפת ס"ש

יער עופר
אופניים מאת: תמי חיו
בתאריך: 11/4/2011   שעה: 15:05
לאפשר השכרת אופניים למעוניינים לרכב בשבילים המדהימים המיועדים לכך, לאותם אנשים שלא יכולים להביא את האופניים עם כלי הרכב.
תודה,
תמי.
052-5033308

––––– אודות הרים  –––  כתבות אופניים  –––  יצירת קשר  ––––  רשימת הדיוור  ––––  תנאי שימוש  ––––  הרשמה  ––––  דרושים  ––––  מנהלי הקהילה –––
אומניבייס בע"מ 2001 - 2014
Rss Feed עדכוני כתבות וחדשות

–––– טיולי אופניים –––– סקירות ציוד ואופניים –––– אופני כביש –––– אופני הרים –––– סקרי דעת קהל ––––––
–––– אופנה –––– אופניים מתקפלים –––– אופניים יד שניה –––– קונים דירה –––– אופניים - המילון המלא –––– אופניים –––– דירות למכירה ––––