כתב: חוסיין זיבק

מסלול לא מעגלי מאפיינים
     עונה: כל השנה שעה: מומלץ לא בלילה מומלץ
ראשית, מגיעים לטיילת של בת גלים. איך מגיעים

מתחילים את הרכיבה עד יוטבתה. משם יורדים מהטיילת, עוברים לכביש ומשם ממשיכים עד תל שקמונה. משם נכנסים לדרכי עפר. יש גבעה גדולה - מי שיכול לעלות עליה בלי לרדת מהאופניים, שאפו! ממשיכים אחרי שמסתכלים על הנוף, והלאה יש את הירידה. יורדים ומקבלים את התנופה להמשך הדרך. ממשיכים בדרך עפר עד למסעדת מקסים ועולים לכיוון פארק הכט. ממשיכים ברכיבה ומסיימים את פארק הכט. במעבר חצייה לצד השני ממשיכים ברכיבה על המדרכה עד העלייה לאלנבי מכיוון תל אביב. עולים את אלנבי וממשיכים עד רחוב הגפן. מי שיכול לרכוב מהר ולקפוץ על המדרכות זה משתלם ומרגישים את האדרנלין. בצומת של דורקטור פיצה עולים ימינה וממשיכים ישר בעלייה. לא עולים לסטלה מאריס - ממשיכים קדימה ומשם מתחברים למושבה הגרמנית ומשם הכל בירידה. מומלץ לרדת במהירות ולהיזהר מהתיירים. יש את המדרגות של המושבה ומי שאוהב אקסטרים אני ממליץ לקפוץ אותם. יורדים עד הכיכר האחרונה, פונים שמאלה וחוזרים לבת גלים ומשם אפשר לעשות הפסקת קפה בבית הקפה שעל הים ולצפות בשקיעה..