מוכר את האופניים שלי.
שילדה banshee scirocco מידה M בולם rs pike 454 קראנק FSA GAP מע' הילוכים sram x-7 הכל ברקסים הייס stroker trail רפידות חדשות מאחורה גלגלים, אני לא ממש בטוח אבל חישוק אחורי של מאביק וקדמי של אלכס על נאבות פורמולה. יש אופציה לגלגלי MTX על נאבה קדמית נובהטק ואחורית דה-בומב. יש גם אופצי לכידון pro atherton וסטם איסטון האבוק לבן. יש עוד כמה שינויים. עוד פרטים בטלפון מוכן גם לפרק חלק מהחלקים ולמכור בנפרד. |
פרטים |