אופניים טובות במצב טוב נוחות מאוד עם שיפורים של חלקים טובים מאוד וחדשים. מי שרוצה לדעת עוד פרטים ולקבל תמונות של האופניים ושל החלקים צריך להתקשר!! זמין כל השבוע!! מפרט: שלדה:haro מזלג: GT סטם:GT שרשרת חדשה של:KMC K510HX נקנתה ב100 שקל הד סט:FSA חדש נקנה ב270 שקל כידון:haro עם גריפים חדשים של kink ובאר הנדס כסא: קומפלט של eclat חדש נקנה ב240 ספרוקט:hoffman hb 29t קרנקים: wtp לשני הצדדים גלגל קידמי: קומפלט של haro גלגל אחורי: חישוק:alienation PBR נאבה אטומה ודריבר 9 שיניים עם שפיצים מחוזקים צמיג אחורי: animal tw צמיג קידמי:פשוט |
פרטים |