אופניים מדהימות שבניתי לבד... למביני עניין ורציניים, רק הבולמים שווים 6000 ש"ח...
מפרט: בולם קדמי: Fox Float 160\36 2010 , ציר 20 שחרור מהיר בולם אחורי: Fox DHX-RC4 2010 . שלדה: Versus Blitz 2, 170mm 2010 ציר מרכזי (קראנק) : Shimano SLX 2011 . הילוכים: Sram X9 . מוליך שרשרת : e-thirteen - RACEFACE בלמים: Avid Juicy 5 דיסקים 180 קדימה ואחורה. חישוקים: Azonic Outlaw קדימה Halo SAS 36 spikes אחורה. צמיגים: Maxxis Minion DH 2.5" 2 ply קדימה ואחורה, נרכשו לפני חצי שנה, עם טיובלס. Headset- CaneCreek סטם HUSSFELT .
|
פרטים |