הרים - אתר האופניים הגדול בישראל

כתבות > מדור חדשות
עד כמה החום משפיע על הרכיבה שלך?

   לא רוכב/ת ביולי אוגוסט!
   רוכב/ת בשעות הערב המאוחרות
   רק עם זריחת החמה
   החום לא עוצר אותי
 
 

1500 רוכבי אופניים הגיעו למסע להגברת המודעות לבטיחות
קרדיט: צילומים: לירן ליכטשיין
הועלה על-ידי: 
דרור סופר לאתר של דרור סופר
20/9/2008, 16:21

                

   

במסע אופניים המוני וגדול שהתקיים הבוקר בעמק חפר שבשרון לקחו חלק כ-1500 רוכבים שהגיעו על מנת להגביר את המודעות לבטיחות רוכבי האופניים ולמען זכרו של בועז לחובר ז"ל שנהרג במקום לפני כחודש.

במסע זה הביעו רוכבי האופניים עוצמה רבה והביעו את מחאתם על הקטל והזלזול המתמשך בחיי רוכבי האופניים ועל כך שמשרד התחבורה וממשלות ישראל לא עושות הרבה בנידון.

האירוע התחיל בהתכנסות בצומת רופין בעצרת קצרה ולאחריה יצאו הרוכבים למסלול .לקראת סופו עצרו הרוכבים בנקודת התאונה , בה נגדעו חייו של בועז  והדליקו נרות זכרון לזכרו.

עידית לחובר , אשתו של בועז ז"ל אמרה כי: "אני מודה מקרב לב להמונים שהגיעו היום לזכרו של בועז ולמען המאבק שלנו לעשות שינוי בכל נושא הבטיחות והזלזול בחיי אדם בכבישים. מסע זה ריגש עד מאד את כל בני המשפחה והחברים שנכחו פה. לנו את בועז זה לא יחזיר אך זה חיזק אותנו עד מאד. "

 אייל הרשטיק , מנהל הפעילות העממית באיגוד האופניים אמר כי: " אסור לנו כקהילה לוותר או לעבור לסדר היום במקרים שכאלה.  אני קורא מפה למשרד התחבורה לפעול במהרה למען רוכבי האופניים כי יש הרבה מאד מה לעשות. תודה כמובן לכל המוני הרוכבים שהגיעו , היה מרגש לראות את זה. "

ביום שבת ט"ו באב, ה-16/08/08 בשעות הבוקר המוקדמות, יצא בועז לרכיבת האופניים השבועית שלו, רכיבה ממנה לא שב. נהג, תחת השפעת סמים, סטה לשוליים ודרס אותו למוות בכביש 4 מדרום לצפון כ- 150 מ' לפני צומת רופין.

מותו הפתאומי של בועז , הותיר את המשפחה והחברים המומים וכואבים. למרות האבל הכבד בו הם  שרויים, החליטו בני המשפחה ואיגוד האופניים כי אסור שהמוות של בועז יהיה לחינם ויש לעשות הכל כדי למנוע הישנותם של אסונות כאלו בהמשך.

 

בועז היה בן 33, בן לבתיה ז"ל ויצחק, אח ליואב, עינת ועודד,  דוד לשש אחייניות ובעל אוהב לעידית. בחודשים האחרונים בועז ציפה בכליון עיניים ללידת בנו הבכור והפיכתו לאב גאה. קשה לתאר אדם נדיר במעלותיו ובעל תחומי עניין רבים ומגוונים כבועז במילים ובוודאי שלא בלשון עבר. בועז סיים תואר ראשון ושני בהנדסה והיה בעיצומם של לימודי מנהל עסקים שלא זכה לסיים, כל אלו בהצטיינות יתרה. במקביל השקיע בעבודתו כראש צוות פיתוח בחברת "NICE System", אך תמיד מצא זמן גם לתחביביו הרבים.

בועז עסק במגוון תחומי ספורט החל מכדורסל, כדורגל, גלישת רוח, צלילה, סנובורד ועד קרטה בו הגיע לחגורה שחורה. בשלוש השנים האחרונות בועז נסחף גם לתחביב הטריאטלון וכחלק מכך גם לרכיבת אופניים. בועז אהב לטייל ברחבי הארץ והעולם, תמיד חמוש במצלמה בה הנציח תמונות שלא היו מביישות גם צלם של "National geographic". למרות כל עיסוקיו, בועז לא הזניח ולו לרגע אחד את חבריו הרבים, הוא תמיד מצא את הזמן להפגש גם אם לזמן קצר. חשוב מכל אלה, בועז היה איש משפחה חם ואוהב והדוד האהוב על ששת אחייניותיו.

 

 


קרדיט: צילומים: לירן ליכטשיין
 
 RED BULL HEAD TO HEAD...
RED BULL HEAD TO HEAD 64 רוכבי האופניים מהטובים בארץ יתחרו זה בזה במסגרת אירוע עוצר נשימה וירחפו מעל 500 מטר של מכשולים מלאכותיים ורכב אמיתי אחד להמשך
 רוכבים וזוכרים את בועז !...
רוכבים וזוכרים את בועז ! מסע המוני למען העלאת המודעות לבטיחות רוכבי האופניים ולזכרו להמשך


לכתיבת כתבה במדור זה...
לרשימת הכתבות של דרור סופר...
 לתצוגת פורום
לזכרו של בועז לחובר
אימייל יישלח באופן אוטומטי למחבר
לדרוג הכתבה יש לבחור בין הר אחד לחמישה הרים
פצצה 5 4 3 2 1 חלש 
מספר מדרגים: 5    דרוג כללי: 4.2

––––– אודות הרים  –––  יצירת קשר  ––––  רשימת הדיוור  ––––  תנאי שימוש


אתר הרים הוקם על ידי דרור סופר כפרוייקט קהילתי ללא מטרות רווח
בשנת 2010 האתר עבר למצב "טייס אוטומטי" וככזה הוא אינו מתוחזק באופן עקבי
הוצאות תחזוקת האתר באדיבות אומניבייס בע"מ 2001 - 2024

הצהרת נגישות