 |
נכתב על ידי fgh fg
בתאריך: 5/7/2002 שעה: 13:47
|
|
|
| קרוס קאונטרי |
סגנון רכיבה |
| מעל שנה |
תקופת שימוש |
| 180 |
עלות |
| מגה ספורט |
מקום רכישה |
מכנס יפה מאוד, יש לו 4 פנאלים. ריפוד נוח מאוד, הוא צבעוני עם המון כתוביות של ספונסרים. מושך צומת לב מאשר מכנס שחור. |
בעד |
קצת פנאלים, הגומי מגרד. קצת יקר. |
נגד |
מכנס טוב אך לא מדהים. קצת יקר אבל יפה. |
סיכום |
כללי:     עיסקה:      |
ציון |
|