 |
נכתב על ידי adi yariv
בתאריך: 28/7/2002 שעה: 17:42
|
|
|
| אקסטרים |
סגנון רכיבה |
| מעל שנה |
תקופת שימוש |
| הגיע על האופניים |
עלות |
| משקל חוזק, אמינות |
בעד |
| ?????? |
נגד |
| למרות שכל מי שרואה את הנבה אומר לי שהיא מתאימה לXC יותר , אני מאוד מרוצה הנבה והמבנה שלה ( רדיאלי) מספקת חוזק מדהים ויציבות מדהימה בכל התנאים והמקומות שרכבתי עליהם!! |
סיכום |
כללי:     עיסקה:      |
ציון |
|