|
|
| קרוס קאונטרי |
סגנון רכיבה |
| שנה |
תקופת שימוש |
| עם אופניים |
עלות |
| אחלה גריפ שבעולם יפה נוח לא מחליק בגרוש אפילו אפשר לרכב עליו בלי כפפות ןלא לקבל יבלות (לא מכיר שום גריפ שיש לו תתכונה הזו) מבנה מותאם ליד לא יקר לפחות לפי האתר של בונטרגר |
בעד |
חיפשתי וחיפשתי אבל.... פשוט לא רואה בו חסרונות!!!
|
נגד |
| לא יודע תשמות והדגמים |
נסיון במוצרים דומים |
אחלה גריפ שבעולם תקנו
|
סיכום |
| תקנו תקנו תקנו!!! |
המלצות |
כללי:     עיסקה:      |
ציון |
|