הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


Sugar 2+ בשופ הרים

Sugar 2+ יד שניה
אתר הרים > סקירות מוצרים > אופני שיכוך מלא > Gary Fisher Sugar 2+  שנת 2002
Gary Fisher Sugar 2+ שנת 2002


התמונה להמחשה בלבד
דירוג 4.665 מתוך 5 מבוסס על 6 סקירות.
 
 28/11/2003 :12:29 חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  תומר וידר עם תוכן  לאלון ב


[ ]
לפרסום זה יש: 1 הודעות

                
נכתב על ידי רונן בונה  
בתאריך: 14/9/2002   שעה: 00:48
שלח הודעה לכותב הסקירה
קרוס קאונטרי סגנון רכיבה
שלושה חודשים תקופת שימוש 
פיצוץ לגבות!
נוחות, יעילות (נענוע אפסי + נעילה לבולם הקדמי), יציבות, הילוכים מדויקים (עם קרנק XT), רמת רכיבים, משכך קידמי סוף הדרך, רבגוניות.
בעד
תומכות מושב (Seat Stay) רגישות מאוד למכות מהצד. (כניראה שהקוטר הגדול בא על חשבון דקות דופן קיצונית). בקיצור, מכה קטנה גורמת להתעקמות/מעיכת הצינור.
חוגת השיכוך כווץ/נעילה של הסיילו עשויה מפלסטיק זול ונישברה.
נגד
קרנק ל XT, צמיגים ל Panarecer Smoke & Dart, פדלים ל SPD 959. שינוי מפרטים 
אחרי כחודשיים ומעל 600ק"מ עם השוגר, האופניים אדירות. נוחות, מתקתקות, ואמינות.
ל XC עם קריצה לסינגלים וקטעי קישור בכביש האופניים סוף הדרך.
בהשוואה ל ספשלייזד ו גיאנט NRS, ב שוגר יש הרבה פחות נענוע ובעליות, כשנועלים את הבולם הקדמי ונעמדים התחושה של אופניים יעילות ביותר.

גבי מכלנוע, לא שעה לתחנוני והתעקש שאצא עם האופניים בתצורת 4.1" מאחור. לא תשנה זאת יותר הוא אמר... וצדק!

השוגר מרגישות יעיל וקשוח גם במצב "הארוך"

מומלץ מומלץ מומלץ! אין הרבה אופניים עם איבזור כזה במחיר כזה.
סיכום
כללי:  חמישה הריםחמישה הריםחמישה הריםחמישה הריםחמישה הרים  עיסקה: ארבעה הריםארבעה הריםארבעה הריםארבעה הריםארבעה הרים ציון
 
נכתב על ידי roni markovitz  
בתאריך: 2/9/2002   שעה: 05:47
שלח הודעה לכותב הסקירה
קרוס קאונטרי סגנון רכיבה
שלושה חודשים תקופת שימוש 
10900 עלות
אופנים לשימושים מגוונים-זאת אומרת אוני שבילים מובהקים.מהלך "נכון" של 4 אינצ.מזלג קידמי סיילו SL -כול מילה מיותרת!! לרמת מחיר שהאופניים ניקנו המרכיבים ברמה גבוהה מאוד! בעד
1.רבותי מי שמשלה את עצמו שאפשר להתחרות איתם ברצינות-שיתפכח.המשקל של האופניים גבוה, למידה LARGE עם חומר ויתר הדברים המינימליים האופניים ישקלו כ-14.5 קילו וזה לדגם ללא הדיסק!!!!
2.על ה-CHAINSUCK שמעתם,בליעת השרשרת ע"י ה-CRANCSET אם לא מטופל וכן רק צרות.אחרי החלפה אמור להפתר הנושא!!!
3.צמיגים ,להחליף מייד במעמד הרכישה למשהו עם קצת יותר אחיזה בסיבובים!!
נגד
,MANTRA,ADAPT,SLAYER-ROCKYMOUNTAIN נסיון במוצרים דומים 
לסיכום:במחיר הקודם האופניים היו מציאה של ממש (10,900 ש"ח) בתנאי כמובן שאין לכם CHAINSUCK !!
יודעות לעשות הכול.
אין BOBING והמתלה האחורי לאחר כיוון נכון יעבוד יופי.
אפילו תוכלו להתחרות איתם בשביל הכיף במיקצה הספורט.ואם אתם מהמכורים להם או אם קרובים בארה"ב תוכלו ע"י חלקים קלים "ויקרים" אפילו להוריד קילו או שתיים.
סיכום
להחליף צמיגים במעמד הקנייה . המלצות
כללי:  ארבעה הריםארבעה הריםארבעה הריםארבעה הריםארבעה הרים  עיסקה: ארבעה הריםארבעה הריםארבעה הריםארבעה הריםארבעה הרים ציון
 
נכתב על ידי אלון ב  
בתאריך: 24/7/2002   שעה: 15:22
שלח הודעה לכותב הסקירה
טיולי סוף שבוע סגנון רכיבה
חצי שנה תקופת שימוש 
כל-נוע מקום רכישה
שילדת שוגר +2 עם מכלולים שונים לגמרי מהמקור.
אופני כל-שטח במלוא מובן הביטוי, תנוחת ישיבה, היגוי, יציבות, משקל מדוד: 10.7 עד 11.3 ק"ג בהתאם לצמיגים.
בעד
בולם סיילו RACE אויר - מצוין אבל ללא כיוון מהלך חיצוני מה שמסרבל התאמת זויות האופניים לאופי הרכיבה
אין נעילה לבולם אחורי - מפריע כשקמים לספרינט מהאוכף.
נגד
היו ברשותי קנונדייל סופר וי, טרק 8000, KHS Team XTR. מכולם נהניתי, מה שבולט בשוגר לעומתם - יכולת העבירות. נסיון במוצרים דומים 
כמעט הכל הוחלף - להלן השדרוגים:
בולם קדמי סיילו RACE
- קל משקל , ללא כיוון מהלך חיצוני
מעצורים + ידיות מעצור AVID SD Ultimate
- משקל נוצה, יכולת עצירה ומודולציה פי כמה מ XTR (גם המחיר)
סטם ומוט כיסא - תומסון Elite
כידון רייזר Easton Monkey Lite קרבון
הד סט כריס קינג
גלגלים Bontrager Race Lite - קלילים וטסים, לא כ"כ ל FR אבל מתאימים למשקלי (~60) ולתוואי הרכיבה (דרופים עד חצי מטר)
צמיגים - האטצ´ינסון פייתון גולד - אחיזה מעולה ויכולת גלגול, נהדרים לקייץ הישראלי, וגם: קנדה קליימקס לייט - 345 גרם, מהירות מדהימה, לא תופסים בוץ, נפלאים לחורף.
כבלי הילוכים ומעצורים Gore RideOn Gortex
פדלים Egg Beaters - התחברות קלה, לוקח קצת זמן להתרגל.
גריפים קוולר צהוב של סטלאז - קרביים, קלים, נוחים לאחיזה. נוטים להשחיר מהכפפות לאחר עשרות ק"מ.
ו..ידיות הילוכים, קראנק, מעבירים, BB, קסטה - אפשר לנחש איזו מערכת.
שינוי מפרטים 
אופני חלומות כמו שתמיד רציתי. החלקים נקנו בארץ ובארה"ב. נעזרתי בהמלצות כל-נוע ובאתר MTBR. המכלולים הורכבו במקצוענות ע"י גבי. השדרוג גילח כ 2 ק"ג מהמשקל המקורי, והפך את ה 2+ לרב שימושי: FR , XC וCommuting. סיכום
חלום. המלצות
כללי:  חמישה הריםחמישה הריםחמישה הריםחמישה הריםחמישה הרים  עיסקה: חמישה הריםחמישה הריםחמישה הריםחמישה הריםחמישה הרים ציון
 
נכתב על ידי ג'קי אלדן  
בתאריך: 29/4/2002   שעה: 17:09
שלח הודעה לכותב הסקירה
קרוס קאונטרי סגנון רכיבה
חודש תקופת שימוש 
10000 עלות
מייק בייק קדרון מקום רכישה
חוויה חלומית, 2 זוגות אופניים באחד: קורס קנטרי + פרי רייד. בולם קדמי סוף הדרך, מיקום בולם אחורי מעולה, מונע בובינג. משקל קל, גאומטריה מעולה, מהירות ויציבות.
יבואן שנתן שרות ואחריות מעולים בהתאמות שביקשנו לבצע.
בעד
בתחילה בעיית שאיבת שרשרת לשילדה, נפתר ע''י החלפת קרנק. נגד
החלפת קרנק ל-XT, חייב החלפת ציר מרכזי.
החלפת הפדלים למקציף הביצים (קל יותר, נוח יותר). הרכבת קרניים של קיין-קריק.
שינוי מפרטים 
אופניים שהם בבחינת הגשמת חלום. סיכום
מתאים לרוכבים מנוסים שיודעים לנצל היתרונות (בולם קדמי, גאומטריה לעליות, פרי רייד), לא הייתי ממליץ כזוג ראשון.
המלצות
כללי:  חמישה הריםחמישה הריםחמישה הריםחמישה הריםחמישה הרים  עיסקה: חמישה הריםחמישה הריםחמישה הריםחמישה הריםחמישה הרים ציון
 
נכתב על ידי niv FISHER  
בתאריך: 16/4/2002   שעה: 11:27
שלח הודעה לכותב הסקירה
מרוצים סגנון רכיבה
רק רכיבת נסיון תקופת שימוש 
10,500 עלות
CTC מקום רכישה
סיילו SL, קיין קריק SD-12, מערכות.
האופניים- גאומטרייה מדהימה, GENESIS צינור עליון מוארך וסטם קצר, יושבים יותר- בתוך האופניים- אין הרבה התהפכויות זורמים,
לוקחות דרופים בקלות, manuel בקלות, קראנק גבוה בדיוק כמה שצריך,
מטפסות ביעילות, יש נעילה לבולם הקידמי+ u turn 80-125 ועוד..
אה... משקל.
בעד
המידה הייתה X-LARGE..
נגד
לא שלי לא נגעתי... שינוי מפרטים 
לרוכב שצריך אדרנלין והנאה
וגם לעלות עליות..
סיכום
האופניים לייק דה..
לבארי הבא אני חושב לקחת אותן....(: (להתעלם מהקפיצות)
המלצות
כללי:  חמישה הריםחמישה הריםחמישה הריםחמישה הריםחמישה הרים  עיסקה: חמישה הריםחמישה הריםחמישה הריםחמישה הריםחמישה הרים ציון
 
נכתב על ידי רוני פרידמן  
בתאריך: 14/4/2002   שעה: 17:47
שלח הודעה לכותב הסקירה
קרוס קאונטרי סגנון רכיבה
חצי שנה תקופת שימוש 
10,500 ש''ח לפני שידרוגים עלות
מייק בייק קדרון מקום רכישה
לאחר מקצה השדרוגים (להלן) הפכו עבורי לאופני חלומותי:
1. אחיזת קרע יוצאת מן הכלל, ובמיוחד בעליות מורכבות - תוצאה של גיאומטריה, מיקום בולם אחורי קשיח, ויכולת לנעול בולם קדמי.
2. גמישות יתרה בבלימת זעזועים בעקבות יכולת לכוון אגב רכיבה את גובה השיכוך.
3. רכיבה נוחה מאד לרוכבים כבדים ללא בעיות bobbing, הודות למיקום הבולם האחורי. אגב עם הרכיבה קשיחה מדי ניתן לעדנה ע''י שינוי זוית הבולם.
בעד
אין נגד
שדרגתי קסטה אחורית ל- LX
מערכת בלמים שודרגה ל- Avid single digit 7
החלפתי בבולם הקדמי את מערכת השיכוך לכזו שתתאים לרוכבים כבדים.
ויתרתי על צמיגי tubless לטובת צמיגים רגילים.
שינוי מפרטים 
אופניים מצויינים לשבילים טכניים ולעליות מורכבות. פחות מתאימים למאוצים. לרוכבים כבדים זהו הפתרון. סיכום
להחליף קסטה אחרוית
לשדרג בלמים
המלצות
כללי:  חמישה הריםחמישה הריםחמישה הריםחמישה הריםחמישה הרים  עיסקה: ארבעה הריםארבעה הריםארבעה הריםארבעה הריםארבעה הרים ציון
 
                

––––– אודות הרים  –––  יצירת קשר  ––––  רשימת הדיוור  ––––  תנאי שימוש


אתר הרים הוקם על ידי דרור סופר כפרוייקט קהילתי ללא מטרות רווח
בשנת 2010 האתר עבר למצב "טייס אוטומטי" וככזה הוא אינו מתוחזק באופן עקבי
הוצאות תחזוקת האתר באדיבות אומניבייס בע"מ 2001 - 2024

הצהרת נגישות