הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/16/2008 11:55:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  כפיר סימן טוב עם תוכן  שאלה?
נושא: שאלה? תאריך: 3/16/2008 11:55:00 AM
מחבר/ת: כפיר סימן טוב

למה מיתכוונים שאומרים רייז נמוך או גבוה בכידון?


חזרה לפורום