הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/16/2008 4:53:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  כפיר סימן טוב עם תוכן  זאת אומרת....?
נושא: זאת אומרת....? תאריך: 3/16/2008 4:53:00 PM
מחבר/ת: כפיר סימן טוב

שאם הכידון הוא low רייז אז הוא כימעט ישר?


חזרה לפורום