נושא: קיבלת תשובה מאמיר בפורום אחר... תאריך: 3/16/2008 8:45:00 PM
מחבר/ת: baby x
ולכן רק אציע, שבפעם הבאה שקורה מקרה כזה, נסה לפתור את העניין עם היבואן לפני פנייה לפורומים. מההיכרות שלי עם CTC, שכיבדו אחריות של מוצר שלא נקנה בארץ, ומהיכרות עם השירות שלהם, אני מאמינה שהגורם לבעיה הוא ככל הנראה תקשורת לקויה. אנחנו לא מצויים בכל פרטי המקרה, ולטעמי, יש טעם לפגם בפרסום הודעה מסוג זה. עם זאת, זכותך.
מקווה שייפתר
|