נושא: תשובה תאריך: 3/31/2008 4:42:00 PM
מחבר/ת: ben g
לרוב רוכבי דאון היל משתמשים במעביר הפוך כי שאתה מגיע לירידה ואתה צריך פתאום להעלות כמה הילוכים בבאת אחת אז המעביר ההפוך יכול לעשות את זה והרגיל לא , בקרוס קאנטרי זה הפוך , בגלל שבסגנון הזה לא "מרביצים" בירידות אז לא צריך תגובה מהירה מההילוכים בירידות , אבל כן צריך להוריד בבאת אחת כמה הילוכים שמגיעים לעליה, מה שמעביר רגיל יכול לעשות
מקווה שאני הייתי ברור ... :rating:
|