טקסט הודעת פורום
4/4/2008 9:31:00 AM
איתן ברמן
אופני כניסה ש"מ טובים
נושא:
אופני כניסה ש"מ טובים
תאריך:
4/4/2008 9:31:00 AM
מחבר/ת:
איתן ברמן
המחיר טוב. אם הם באמת במצב מעולה, זו עסקה טובה.
רק תודא שבאמת נוח לך עליהם.
חזרה לפורום