טקסט הודעת פורום
4/14/2008 4:58:00 PM
יבגני קנפל
ראיתי היום
נושא:
ראיתי היום
תאריך:
4/14/2008 4:58:00 PM
מחבר/ת:
יבגני קנפל
היום ראיתי בחנות עוד דגם נחמד של HARO - SONIX-S במחיר של 7500.
איך הוא בהשווה?
חזרה לפורום