הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/28/2008 7:39:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דרור דרגן עם תוכן  לא הבנתי למה נוחתים קודם עם האחורי
נושא: לא הבנתי למה נוחתים קודם עם האחורי תאריך: 4/28/2008 7:39:00 PM
מחבר/ת: דרור דרגן

ולא בנתי את התשוה שלך עם מהלך הרגליים..
פשוט קיבלתי טראומה כי ראיתי מישו קופץ דרופ נחת עם האחורי והתהפך אחורה .
למה לא לנחות עם 2 הגלגלים? ניסיתי את זה ואת זה ועם 2 גלגלים יותר מרכך ת´מכה וככה המשקל מתחלק על שני הבולמים


חזרה לפורום