נושא: לא הבנתי למה נוחתים קודם עם האחורי תאריך: 4/28/2008 7:39:00 PM
מחבר/ת: דרור דרגן
ולא בנתי את התשוה שלך עם מהלך הרגליים.. פשוט קיבלתי טראומה כי ראיתי מישו קופץ דרופ נחת עם האחורי והתהפך אחורה . למה לא לנחות עם 2 הגלגלים? ניסיתי את זה ואת זה ועם 2 גלגלים יותר מרכך ת´מכה וככה המשקל מתחלק על שני הבולמים
|