טקסט הודעת פורום
| 5/7/2008 11:44:00 PM |
|
נושא: הסיבה היא .... תאריך: 5/7/2008 11:44:00 PM
מחבר/ת: Eli Hadad
כמובן שז"ק מטפסים יותר מהר בעליות והסיבה היא, ש"מ מאבדים אנרגיה. אבל בעליות טכניות עם אבנים יש מצב שתאבד אחיזה עם הקרקע בז"ק. היתרון של הש"מ הוא כמובן בעליות טכניות בלבד מכיוון שהשיכוך מצמיד את הגלגל לקרקע.
|
חזרה לפורום |
|
|