טקסט הודעת פורום
5/9/2008 1:23:00 AM
ben g
לא זה ולא זה
נושא:
לא זה ולא זה
תאריך:
5/9/2008 1:23:00 AM
מחבר/ת:
ben g
אם אתה רוכב AM אגרסיבי אז עדיף משהו יותר רציני ... משהו ברמה של הייז MAG או שימנו XT ...
חזרה לפורום