הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/9/2008 1:23:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ben g עם תוכן  לא זה ולא זה
נושא: לא זה ולא זה תאריך: 5/9/2008 1:23:00 AM
מחבר/ת: ben g

אם אתה רוכב AM אגרסיבי אז עדיף משהו יותר רציני ... משהו ברמה של הייז MAG או שימנו XT ...


חזרה לפורום