טקסט הודעת פורום
| 5/18/2008 12:45:00 AM |
|
נושא: בלי ההתרסקות... תאריך: 5/18/2008 12:45:00 AM
מחבר/ת: Moti Kona
ושבירת הגלגל זה יהיה רק עוד 3 שניות בסרטון אבל התרסקות מזעזעת ושיניים מפוזרות במורד הסלופ זה כבר סקופ מטורף :p טוב אני סתם צוחק... מה שחשוב שיצאת מזה בחתיכה אחת :rating: תרגיש טוב
|
חזרה לפורום |
|
|