הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/18/2008 12:45:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  Moti Kona עם תוכן  בלי ההתרסקות...
נושא: בלי ההתרסקות... תאריך: 5/18/2008 12:45:00 AM
מחבר/ת: Moti Kona

ושבירת הגלגל זה יהיה רק עוד 3 שניות בסרטון אבל התרסקות מזעזעת ושיניים מפוזרות במורד הסלופ זה כבר סקופ מטורף :p
טוב אני סתם צוחק... מה שחשוב שיצאת מזה בחתיכה אחת :rating:
תרגיש טוב



חזרה לפורום