הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/2/2008 3:01:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  Moti Kona עם תוכן  בולם זעזועים
נושא: בולם זעזועים תאריך: 6/2/2008 3:01:00 PM
מחבר/ת: Moti Kona

כאשר אתה רוכש בולם חדש, הוא מגיע עם סטירר ארוך מה שמאפשר להתאים אותו לסוגים שונים של שלדות. מרבית האנשים "מקצרים" את הסטיר לאחר הקניה או במעמדה. לפי התמונה שצירפת, יש לך את הסטיר המקורי שלא נחתך + ספייסרים. אורך הסטיר משפיע מאוד על תנוחת הרכיבה ולכן יש אנשים שיעדיפו סטיר ארוך כמו אצלך ויש כאלה שיעדיפו לקצר.
אין אורך מינימלי לסטיר, הוא צריך לבלוט כ-5 ס"מ לפחות בכדי שתוכל לחבר אליו סטם.
מה שאתה יכול לעשות זה למדוד מהנקודה התחתונה של הסטיר עד העליונה כולל סטם וכך תוכל לדעת מה האורך המינימלי.


חזרה לפורום