טקסט הודעת פורום
6/3/2008 9:57:00 PM
תום שריר
bighit
נושא:
bighit
תאריך:
6/3/2008 9:57:00 PM
מחבר/ת:
תום שריר
לדעתי למרות שאני לא רוכב על שיכוח מלא הייתי מעדיף את הביגהיט בהרבה
חזרה לפורום