הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/6/2008 12:04:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דרור דרגן עם תוכן  הדוינצ´י
נושא: הדוינצ´י תאריך: 6/6/2008 12:04:00 AM
מחבר/ת: דרור דרגן

עשיתי סיבוב ושמתי לב כשאני מדווש בעמדיה ההגה נמוך מדי והגב מתחיל לכאוב,זתומרת השלדה קטנה עלי.את זה אפשרלפתור אם אני ישים בולם טריפל 8 שיגיבה לי את הכידון בכמה ס"מ.אבל הבעיה העיקרית זה הבולם האחורי..המאניטו סווינגר 4 שבכלל לא אהבתי אותו..יש לו ריבאונד מעפן ותחושה שהוא לא משומן מספיק.טיפול יכול לפתור את זה?
ואת הדיוינצ´י שהראת לי הם בתל אביב ככה שבינתים עד שלא ראיתי אותם אני לא בונה עליהם..


חזרה לפורום