הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/8/2008 7:40:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שי ס עם תוכן  הפירוט בMANUAL של מניטו די מסריח...
נושא: הפירוט בMANUAL של מניטו די מסריח... תאריך: 6/8/2008 7:40:00 AM
מחבר/ת: שי ס

ראיתי וקראתי את מה שיש באתר.
אם אני לא טועה, בכל המסמך, אין אפילו אזכור לסוג השמן ברמת הצמיגות שלו. כמו כן אין אחדות לגביי כמות או גובה.



חזרה לפורום