טקסט הודעת פורום
| 6/8/2008 7:40:00 AM |
|
נושא: הפירוט בMANUAL של מניטו די מסריח... תאריך: 6/8/2008 7:40:00 AM
מחבר/ת: שי ס
ראיתי וקראתי את מה שיש באתר. אם אני לא טועה, בכל המסמך, אין אפילו אזכור לסוג השמן ברמת הצמיגות שלו. כמו כן אין אחדות לגביי כמות או גובה.
|
חזרה לפורום |
|
|