הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/12/2008 10:37:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אסף פרץ עם תוכן  לא הבנת ...
נושא: לא הבנת ... תאריך: 6/12/2008 10:37:00 PM
מחבר/ת: אסף פרץ

את המעביר אני יכול להוציא בקלוות...אבל האוזן עצמה תפוסה כי ההברגה נהרסה...


חזרה לפורום