טקסט הודעת פורום
6/12/2008 10:37:00 PM
אסף פרץ
לא הבנת ...
נושא:
לא הבנת ...
תאריך:
6/12/2008 10:37:00 PM
מחבר/ת:
אסף פרץ
את המעביר אני יכול להוציא בקלוות...אבל האוזן עצמה תפוסה כי ההברגה נהרסה...
חזרה לפורום