נושא: ידידי אתה חייב לרכב על שניהם הם שונים לחלוטין ! תאריך: 6/14/2008 10:36:00 PM
מחבר/ת: אבי ש
ידידי לי יש GT 1.0 2007 ששדרגתי לפני שנה את האופניים רכבתי על 5 זוגות שונים והחלטתי עליהם בגלל תנוחת הרכיבה שלהם שהכי מתאימה לי (מעט מזכיר אופנוע שטח שהיה לי פעם). הטרק שונים לחלוטין מבחינת תנוחת ישיבה (זקוף יותר), חבר שלי העדיף אותם וחבר אחר העדיף את GIANT ואחר את המרידה. לסיכום אתה חייב לרכוב על כל אחד מהם כי מכלולים די דומים (ב GT מערכת ההילוכים טובה יותר אבל גאנטים ונאבות פחות טובות, אבל זה שטויות הכל אפשר לשדרג בעתיד) אתה תהנה בכל אחת מהבחירות שתעשה אבל תנסה לרכוב ולהחליט מה נוח לך! בהצלחה מעניין מה תהיה בחירתך ? תעדכן אותנו :suss:
|