טקסט הודעת פורום
| 7/21/2008 8:28:00 AM |
|
נושא: פנצ´ר בצמיג טיובלס תאריך: 7/21/2008 8:28:00 AM
מחבר/ת: ronen ofir
שלום,
בצמיג שלי יש ונטיל צרפתי. האם הפנימית שאני יכול לשים בו במקרה של פנצ´ר חייבת להיות גם עם ונטיל צרפתי או שאפשר גם פנימית רגילה?
תודה! ;)
|
חזרה לפורום |
|
|