נושא: רוכב AM מתחיל מחפש קבוצה לחבור אליה בסופ"שים תאריך: 7/27/2008 12:40:00 AM
מחבר/ת: טל אויסלנדר
היי, אז בשעה טובה קניתי אופניים ואני מעוניין להצטרף לאיזו קבוצה בסופ"שים. הן הכושר שלי והן הרמה הטכנית שלי די נמוכות למרות שיש לי תושייה... :) אשמח לשמוע על קבוצות כאלו ואחרות שמתארגנות לרכיבה בסופ"שים. טל.
|