טקסט הודעת פורום
9/9/2008 4:38:00 PM
רותם ארדמן
ידין
נושא:
ידין
תאריך:
9/9/2008 4:38:00 PM
מחבר/ת:
רותם ארדמן
אני ינסה את האפשרות הזאת.
אבל אני גם ילך לרוזן את מינץ ויבקש מהם סט ספוגים גדול יותר
חזרה לפורום