הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/23/2008 7:25:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  גם לי יש נסיון טוב עם פסגומי - אבל....
נושא: גם לי יש נסיון טוב עם פסגומי - אבל.... תאריך: 9/23/2008 7:25:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן

אני מסכים לגמרי עם לואי שזה מוסיף משקל - ובדיוק במקום שבו כדאי לחסוך במשקל.
זאת ועוד - פסי הגומי שיש בחנויות מיועדים לגלגלים צרים יותר, ואפילו עם 2.4 הכיסוי לא היה מושלם, ובודאי לא עם 2.5.

וגם אני מצטרף להמלצה על טיובלס. המגרעת הגדולה ביותר של טיובלס היא שהוא עלול לאבד לחץ אויר בעומסים צידיים גדולים, אבל אם הוא מחליף פנימיות אז פשוט תמשיך עם הלחץ שהיה לך קודם, והבעיה הזאת תהיה זניחה.

דרך אגב, אם רוב הבעיות שלך הן סנייקבייט ולא קוצים, פסגומי לא יעזור לך שום דבר. נסה לפזר טלק ביד נדיבה על הפנימית (בין הפנימית לצמיג), ואם גם זה לא עוזר - אז רק טיובלס.

בהצלחה


חזרה לפורום