הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/2/2008 8:29:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  באיזה שעה זה מתחיל?
נושא: באיזה שעה זה מתחיל? תאריך: 10/2/2008 8:29:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן

מחר אני עסוק עד 13:00. לוקח לי שעתיים עד חיפה - במקרה הטוב, וזה אומר שקרוב לודאי שכל האקשן כבר יגמר :(

אני בטוח שזה יהיה חוויה מדהימה. אני יודע שהזמינו לשם רק את הטובים ביותר.
לצערי אצטרך להסתפק בתמונות ובסרטונים.

תבלו...


חזרה לפורום