נושא: באיזה שעה זה מתחיל? תאריך: 10/2/2008 8:29:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
מחר אני עסוק עד 13:00. לוקח לי שעתיים עד חיפה - במקרה הטוב, וזה אומר שקרוב לודאי שכל האקשן כבר יגמר :(
אני בטוח שזה יהיה חוויה מדהימה. אני יודע שהזמינו לשם רק את הטובים ביותר. לצערי אצטרך להסתפק בתמונות ובסרטונים.
תבלו...
|