נושא: קנ יתי תאריך: 10/5/2008 7:42:00 PM
מחבר/ת: גיא רודוי
היום מגני ידיים של 661 את הרייס.. 170 שקל והיה לי ממש נוח אז מגנים אני דיי סיימתי למה אני לא יסע עם חליפת לחץ או צבי צב בתנאים של יער עופר מלא העליות.. אממ אבל לא נשאר לי כסף האמת.. אני היום שמתתי אותם בתיקון כזה של שמיניות דברים קטנים ואני יחליף להם סטם בתיקון הזה כנראה המוכר ישיג לי איזה יד שניה משו.. אממ ולגבי השילדה של הז"ק ברור לי לגמרי שזה רעיון נחמד מאוד כי עכשיו עד שיהיה לי ז"ק יכול לקחת פוול זמן בכל מקרה אני ישאר עם הX6.. אני עדיין ממש רוצה להתקדם גם בסטריט..
|