טקסט הודעת פורום
| 10/5/2008 8:06:00 PM |
|
נושא: סינגל = שביל צר לרוכב אחד תאריך: 10/5/2008 8:06:00 PM
מחבר/ת: דני פריגל
משהו כמו שביל עיזים, לפעמים רחב יותר לפעמים לא... יש ברמות שונות אבל עזוב שטויות... :suss:
צא לרכב ותהנה, אל תתיחס לרמת האופניים כי אם לרמת החיוך על פנייך!!!! :D :D :D :D :D :D :D :rating:
|
חזרה לפורום |
|
|