טקסט הודעת פורום
10/19/2008 10:19:00 PM
בן גולדשמידט
חח...
נושא:
חח...
תאריך:
10/19/2008 10:19:00 PM
מחבר/ת:
בן גולדשמידט
כה אחי זה הארו X7 אין מה לעשות אבל הוא יחליף אל תדאג :p
חזרה לפורום