נושא: כיוון מרחק רפידות לדיסק. תאריך: 10/27/2008 3:55:00 PM
מחבר/ת: נעם רוזנר
זה לא שהוצאתי את הגלגל ולחצתי בטעות על המעצור. פשוט הרוטור שלי נוגע כל הזמן ברפידה השמאלית ואני לא רואה שהרוטור עקום או משהו, אז אני רק רוצה להרחיק באיזה מילימטר את הרפידה השמאלית. איך אני עושה את זה? תודה רבה!
|